Przewodnicząca Komisji: prof. dr hab. Agnieszka Marczak
Możliwe spotkania w aplikacji MS Teams po wcześniejszym zgłoszeniu mailowym: stopnie.naukowe@biol.uni.lodz.pl
Zadania Komisji:
Zgodnie z Regulaminem określającym szczegółowy tryb postępowania w sprawie nadania stopnia doktora i doktora habilitowanego w Uniwersytecie Łódzkim, do zadań Komisji należą sprawy dotyczące nadawania stopni naukowych doktora habilitowanego oraz doktora, w szczególności orzekanie w sprawie:
- wyznaczenia i zmiany promotora, promotorów, kopromotora i promotora pomocniczego;
- wyznaczenia i zmiany recenzentów;
- powołania komisji do przeprowadzenia egzaminów doktorskich;
- dopuszczenia do obrony rozprawy doktorskiej;
- powołania komisji doktorskiej;
- nadania stopnia doktora;
- powołania komisji habilitacyjnej;
- nadania stopnia doktora habilitowanego;
- stwierdzenia nieważności decyzji o nadaniu stopnia naukowego.
Regulamin8 MB
Koordynator ds. przewodów doktorskich wszczętych przed 30.04.2019 r.: dr hab. Anita Krokosz, prof. UŁ
Zadania:
- kontakt z kandydatami do stopnia doktora
- przyjmowanie dokumentów i weryfikacja pod względem formalnym
Koordynator ds. postępowań o nadanie stopnia doktora wszczętych po 1.10.2019 r.: dr hab. Adrianna Wojtal-Frankiewicz, prof. UŁ
Zadania:
- kontakt z kandydatami do stopnia doktora
- przyjmowanie dokumentów i weryfikacja pod względem formalnym
Sekretarz administracyjny ds. stopnia naukowego doktora: mgr Inga Grzelak
Zadania: obsługa administracyjna komisji, w szczególności:
- zamieszczenie dokumentów, o których mowa w Regulaminie § 7 ust. 6, w BIP UŁ;
- zamieszczenie dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 6, w Systemie POLon;
- przygotowywanie umów i rachunków dla recenzentów i promotorów;
- obsługa administracyjna posiedzeń komisji
- inne, bieżące zadania wyznaczone przez przewodniczącego
Sekretarz administracyjny ds. stopnia naukowego doktora habilitowanego: lic. Sonia Suchińska
Zadania: obsługa administracyjna komisji, w szczególności:
- zamieszczenie dokumentów, o których mowa w Regulaminie § 13 ust. 1, w BIP UŁ;
- zamieszczenie dokumentów, o których mowa w § 13 ust. 2, w Systemie POLon;
- przygotowywanie umów i rachunków dla recenzentów i członków komisji habilitacyjnych;
- obsługa administracyjna posiedzeń komisji
- inne, bieżące zadania wyznaczone przez przewodniczącego