Najczęściej wyszukiwane:

Jakość kształcenia

Tutoring na Wydziale Biologii i Ochrony Środowiska UŁ – rozwijaj swoje pasje z naukowcem u boku!

Tutoring stawia na indywidualny rozwój studenta, wspiera jego zainteresowania i pomaga kształtować ścieżkę naukową. Na naszym Wydziale prowadzą go przeszkoleni nauczyciele akademiccy – członkowie Zrzeszenia Tutorów Uniwersytetu Łódzkiego. Tutoring realizowany jest zarówno: poza programem studiów jak i w ramach programu studiów na wybranych kierunkach.

Dlaczego warto?

  • Pracujesz indywidualnie lub w małej grupie z tutorem, w relacji mistrz–uczeń
  • Rozwijasz swoje zainteresowania i zdobywasz cenne kompetencje
  • Wspierasz swój rozwój osobisty i akademicki

Jak to działa?

Tutoring obejmuje 10 godzin indywidualnych, planowanych spotkań tutora i studenta w trakcie jednego semestru. Spotkania te odbywają się w ramach programu studiów lub poza regularnym tokiem zajęć*.

Lista tutorów WBiOŚ wraz z opisem ich zainteresowań i możliwych obszarów wsparcia dostępna jest na stronie internetowej Zrzeszenia Tutorów.

Korzyści dla studenta

  • Doskonalenie umiejętności prezentowania wiedzy, argumentowania, prowadzenia dyskusji, pisania tekstów i realizacji projektów badawczych
  • Motywacja do samodzielnego rozwoju i odkrywania nowych ścieżek edukacyjnych
  • Nabywanie dobrych praktyk akademickich i kompetencji społecznych

Formy pracy w tutoringu

  • Ssej tutorski
  • Studium przypadku
  • Dyskusja akademicka
  • Projekt tutorski
  • Wspólne rozwiązywanie problemów
  • Samodzielne badania

Jak dołączyć?

Rekrutacja na tutoring odbywa się na początku każdego semestru. Szczegółowe informacje przesyłane są mailowo do wszystkich studentów Wydziału BiOŚ.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z wydziałową koordynatorką ds. tutoringu: dr Anną Jasińską anna.jasinska@biol.uni.lodz.pl

* Realizacja tutoringu poza programem studiów potwierdzana jest w suplemencie do dyplomu.

Przydatne dokumenty

ul. Pilarskiego 14/16, 90-231 Łódź

NIP: 724 000 32 43

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR