Najczęściej wyszukiwane:

Projektowanie zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem modelu Constructive Alignment

Osiąganie uzasadnionych merytorycznie i perspektywicznie efektów uczenia się powinno być głównym celem edukacyjnym zarówno z perspektywy Nauczyciela Akademickiego, jak i Studenta. W tym ujęciu należy pochylić się nad nimi i potraktować je jako drogowskazy w projektowaniu zajęć. Z pomocą w grupowaniu przedmiotowych efektów uczenia się, a następnie doborze zadań, które pozwolą ocenić stopień ich osiągnięcia oraz zaplanowaniu metod i narzędzi dydaktycznych przychodzi model Constructive Alignment. Na warsztatach zastanowimy się wspólnie. jak przejść od ogólnych założeń zajęć do szczegółów ich wdrażania i jak uczynić z sylabusa narzędzie, które jest przydatne oraz niezbędne na co dzień.

Opublikowano:

Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej

Forma szkolenia

stacjonarna

Limit miejsc

15 osób

Miejsce szkolenia

Rektorat II
ul. Uniwersytecka 3
pok. 410 (IV piętro)

Terminy

 

 

 

Data i godziny wydarzenia: 15 lutego 2024 (czwartek) 13:00 - 15 lutego 2024 (czwartek)

ul. Pilarskiego 14/16, 90-231 Łódź

NIP: 724 000 32 43

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR