KOMISJA UŁ DS. STOPNI NAUKOWYCH W DZIEDZINIE NAUK ŚCISŁYCH I PRZYRODNICZYCH W DYSCYPLINIE NAUKI BIOLOGICZNE

PRZEWODNICZĄCA KOMISJI: PROF. DR HAB. AGNIESZKA MARCZAK

Skład Komisji

Możliwe spotkania w aplikacji MS Teams po wcześniejszym zgłoszeniu mailowym: stopnie.naukowe@biol.uni.lodz.pl
 


­­Zadania Komisji:

Zgodnie z Regulaminem określającym szczegółowy tryb postępowania w sprawie nadania stopnia doktora i doktora habilitowanego w Uniwersytecie Łódzkim, do zadań Komisji należą sprawy dotyczące nadawania stopni naukowych doktora habilitowanego oraz doktora, w szczególności orzekanie w sprawie:

  •  wyznaczenia i zmiany promotora, promotorów, kopromotora i promotora pomocniczego;
  •  wyznaczenia i zmiany recenzentów;
  •  powołania komisji do przeprowadzenia egzaminów doktorskich;
  •  dopuszczenia do obrony rozprawy doktorskiej;
  •  powołania komisji doktorskiej;
  •  nadania stopnia doktora;
  •  powołania komisji habilitacyjnej;
  •  nadania stopnia doktora habilitowanego;
  •  stwierdzenia nieważności decyzji o nadaniu stopnia naukowego.

Koordynator ds. postępowań doktorskich: dr hab. Anita Krokosz, prof. UŁ

Zadania:

  • kontakt z kandydatami do stopnia doktora
  • przyjmowanie dokumentów i weryfikacja pod względem formalnym

 

Sekretarz administracyjny ds. stopnia naukowego doktora:mgr Inga Grzelak

Zadania: obsługa administracyjna komisji, w szczególności:

  • zamieszczenie dokumentów, o których mowa w Regulaminie § 7 ust. 6, w BIP UŁ;
  • zamieszczenie dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 6, w Systemie POLon;
  • przygotowywanie umów i rachunków dla recenzentów i promotorów;
  • obsługa administracyjna posiedzeń komisji
  • inne, bieżące zadania wyznaczone przez przewodniczącego

 

Sekretarz administracyjny ds. stopnia naukowego doktora habilitowanego: lic. Sonia Suchińska

Zadania: obsługa administracyjna komisji, w szczególności:

  • zamieszczenie dokumentów, o których mowa w Regulaminie § 13 ust. 1, w BIP UŁ;
  • zamieszczenie dokumentów, o których mowa w § 13 ust. 2, w Systemie POLon;
  • przygotowywanie umów i rachunków dla recenzentów i członków komisji habilitacyjnych;
  • obsługa administracyjna posiedzeń komisji
  • inne, bieżące zadania wyznaczone przez przewodniczącego

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje

Przejdź do strony polityka prywatności